دامنه یزدعمار یه دامنه های سایت اضافه گردید


یا فاطمه الزهرا

وبلاگ خبری ،فرهنگی و اجتماعی مسجد فاطمیه مهرجرد

 

به اطلاع کلیه کاربران محترم سایت می رساند که با توجه به فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) ، و همچنین برای سهولت عماریون سایبری در ورود به پایگاه ، علاوه بر دامنه های قبلی سایت دامنه یزدعمار با آدرس اینترنتی :  

www.yazdammar.ir 
 

 

به دامنه های سایت اضافه گردید .

 

امید است که شما عماریون عزیز ما را در راه پرخیر و برکت رضایت خداوند یاری نمایید. 

 

 

 شورای سایبری مسجد فاطمیه مهرجرد

 



http://ziba_lovememahtarin.com.loxblog.com/

نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت12:36---19 بهمن 1391
سلام

وبلاگ پرمحتوایی دارید

اگه با تبادل لینک موافقید بنده رو با اسم
پاسخ:با سلام روی ادرستون کلیک میکنم باز نمیشه هر وقت تونستم لینکتون کنم بهتون خبر میدم یا حق


علی ربانی
ساعت0:32---16 بهمن 1391
سلام
لینکت کردم
خواستم لینکم رو بذارم تو وبلاگت نشد.
زحمتش رو بکشی ممنونت میشم.


فریاد
ساعت18:42---15 بهمن 1391
سلام عزیز وبت عالیه من با افتخار لینکت کردم .ممنون میشم به من سر بزنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1398برچسب:,ساعت 22:36 توسط امیر رضا زارعشاهی| |


Power By: LoxBlog.Com